höstlovet närmar sig sitt slut

........ men ack så mysigt och lugnt det har varit. Både på jobbet o hemma med killarna :-) Nån dag kunde jag gå tidigare o nån dag tog jag komp! Känns inte som jag har jobbat........ Vi har redan börjat fredagsmysa nu ikväll med ett glas vin faktiskt :-) mycket tända ljus och titt i kattalogen på kakel o sånt. Blir ju mycket snack om huset nu MEN det ÄR ju så kul... sen när vi flyttat in kommer snacket ligga på hur vi ska planera trädgård o uteplats!

Idag har jag o mamma häng på stan hela ertermiddagen. Köpte en fin present till peter som fyller år i mitten av november och lite nytt till mig :-) Lite från Rydéns och två saker från Gina. Sverre fick tre tröjor från kappahl som blir bra till förskolan med jeans til. TÄNKTE lägga ut kort på mina inköp MEN men det går INTE att ladda upp bilder här på bloggen. Blir TOKIG :-(

NU ska jag dricka upp mitt goda vin o återgå till planeringen............................................................................



och en likadan i lila :-)


Kommentarer
Postat av: marie

kul att du gillar dom, men tyvärr har jag inte svart just nu! :/ ska tänka på det nästa gång jag beställer mer tyger!

kram

2009-10-30 @ 21:03:31
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0