ett steg närmare helgen...

Ett spännande avslut på Idol....elle.......? nej hon kan allt ta o åka ut :-) Jag hejar på Pjotor och Peter hejar på Erik! Det är ett kul probgam, sådär lättsamt en vardag. Jobbade sent idag o kom hem strax efter halv sex. Å så var det kväll direkt :-( Sambon hade lagat lassange som stod redo i ugnen... Alla tre åt för fulla muggar!

Helen på Funny ringde mig idag o berättade att "mina" byxor var klara :-) Min storlek var slut så de hade fixat nytt tyg och sytt upp ett gäng byxor igen. Hämtade dessa och de statt perfekt! Får jag nog ha till jobbet imorn.... Sen hann jag även med lite shopping på fm. en svart skir tunika på kappAhl (där jag aldrig har köpt ett plagg typ). Mer till fest kanske men jag tänkte ha den till jobbet ändå. Det är ju 40 graders tvätt på den i alla fall ;-)
Har man ett par lite vadagliga jeans till och en svart långärmad t-shirt under blir det lagom uppklätt tror jag!

Här är tunikan :-)




Här är Funny byxorna....... det är inte jag på kortet :-)



bilden tagen från: http://shop.funnybyhelenh.se/

Snart väntar sängen! Fredagar är mysiga att jobba på......... ett helt annat lugn..... fredagskaka....... och helgsugna människor....... OCH på lördag ska jag o babe ha BF (barnfritt) Gå ut och äta middag och gå på bio! Wiii!! Ser fram emot en kanonhelg!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Ja det är den Thorsberg kör..men jag har inte startat fullt ut än, har inte läst på tillräckligt! Du är snäll du - men jag vill fasen ha bort dom där graviditetskilona nu!



Kul när man hittar kläder i en helt oväntad butik som kappahl, man kollar ju inte direkt där lixom förutom på barnklädesbiten..nice byxor från Funny me :-) kram

2009-09-24 @ 23:53:31
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: jessie

ja idol är allt bra skit!!! spännande att se ikväll hur det går för tösen.. hehe



fina klädinköp,nu blev jag allt lite shoppingsugen,gött med lön idag!



ha så jättemysigt på eran bf-kväll imorrn babe! =)



kraaaaam

2009-09-25 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0