början på veckan!

oj vad dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen då... en vecka snart... Prioritert annat verkar det som :-)

Det är ofta fullt upp på kvällarna och är det inte fullt upp ser jag till att hitta på saker! Det blir mycket springning efter att sverre har lags sig för natten och diverse kvällsmöten på jobbet.... föreläsningar och massa jobb med mina utvecklignssamtal som jag har nästa vecka.... SEN är klockan 22.00 och då är det sängen som gäller för att orka vara pigg och glad på jobbet nästa dag :-)

....Jobbar man som lärare är det svårt att ha "dåliga" dagar. Man måste i princip var pigg och glad hela tiden.... vara närvarande och aktiv liksom. Man vill ju inte låta ens dåliga humör gå ut över barnen. Så tycker jag :-)

Kameran måste bli mer aktiv oxå! Det blir mitt mål för veckan!

SEN måste jag passa på att TACKA för ett trevligt barnkalas i lördags och för en nice fest med mammorna på lördagskvällen! TACK för de fina inflyttningsblommorna!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Det blev utemöbler från den där Björnes eller vad han hette vid gamla rikets sal! Blir nog jättebra!

2010-04-27 @ 17:47:35
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0