den vita dagen.....onsdag!

Idag har jag varit på kurs hela dagen! 8-16.... på min tidiga dag! MEN jag är glad att kan kom med, man fick ansöka till kursen. Den heter Pedagogisk dokumentation och vi ska träffas fyra tillfällen, två i vår och två i höst :-) Man blir VÄLDIGT sugen på att läsa vidare av att bara vara på en sån här dag full av inspiration o ny kunskap. Kanske läsa lite högskola igen....60p spec.ped? :-)

I måndags var jag o min lilla familj hos jessie där även ellen o anders och deras nye lille vilgot var bjudna! Såååå söt o så liten :-) Förutom att han var underbart söt så hade jessie såååå fint hemma hos sig. De har verkligen fått en "röd tråd" genom sin renovering av huset. Allt passa så bra ihop med stil och färger :-)

Vilgot!



Mina basilikafrön har börjat gro. jippi!








Kommentarer
Postat av: jessie

Röd tråd vette 17 om vi har, känns som jag fått idétorka för tillfället oxå!hehe Du är söt du! =)jättekul att vi kunde ses allihop i måndags, får vi göra om! =)

kraaaaam

2010-04-08 @ 19:51:12
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0