Fredagsmys

Idag har jag vabbat sverre! Händer inte så ofta för mina föräldrar har honom ofta då han varit sjuk. Det är jag/vi såå tacksamma över. Om han inte är föör sjuk då såklart. Han fick feber inatt o hostar och är snuvig. På morgonen ville jag inte ringa mamma o pappa och be om "hjälp" för det var så tidigt. Det fick bli en en vilodag från förskolan för både mig o han då. Hoppas han blir 100 till måndag :-)

Till det roliga! Ikväll ska jag o peter ut o äta :-) En överraskning från mig till han för för ett tag sedan firade vi årsdag och då var vi bortbjudna o kunde inte "fira" så ikväll sover sverre trots lite feber hon mamma o pappa efter en del övertalnig från deras sida. De ville gärna att han skulle sova där för snart åker de på semester till tjeckien. Då får de inte träffa honom på tre veckor! :-)

Det kommer bli en underbar kväll med my love! Längtar.....................



Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad söta ni är! =) Ha det så mysigt! Krama Sverre från oss så han blir frisk fort. Axel har också haft en rejäl omgång hosta och snuva, ingen feber dock, skönt. KRAM!

2010-04-16 @ 20:37:53
Postat av: jessie

Vad mysigt att gå ut och äta alldeles själva, hoppas ni har en superbra kväll!! och grattis till era 4? år tillsammans! =)

kramar

2010-04-16 @ 20:56:51
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0