tiiisdag

Började sent idag och slutade sent! Lugnt och trivsamt på jobbet och barnen är för härliga... en bra period på jobbet må jag säga! När jag kom hem hade peter varit på bvc med sverre o tagit andra grissprutan och hade lite kompisar över för att hitta på en "lek" till deras killträff som hålls i helgen. Mycket skratt blev det.... :-)

Det går bra med springningen och jag håller mig till mina "mål". Idag var det dock ganska kallt.... hade mössa o vantar t o m. Minst tre gånger i veckan springer jag nu mellan 30 till 50 minuter! Det är härligt! Så bra att det är ljust så länge nu för jag sticker ut vid åtta o är tillbaka vid nio. Hojta till om ni vill hänka på!!!

Sverre ska även tillbaka till förskolan efter feber o hostatider! Han fick vara hemma extra länge för att riktigt vila upp sig och orka en hel förskoledag. Det behöver fler föräldrar tänka på... morr!

Imorn blir det en tidig morgon för mig men även hem tidigt........ dock tillbaka till jobbet på apt 17 till 20 :-( mindre kul....



Vi får hjälp med skorna varje dag! Säger jag att -nu ska mamma ut och springa får jag mina "springskor av sverre direkt! hihi Här får peter sina "jobbskor!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0