åter i tjänst!

Nu är sommarlovet på sex härliga veckor slut! Vilken sommar vi har haft.... Är verkligen utvilad och redo för jobb igen! Nu ska jag jobba 100% också..... Sverre får vara på förskolan något mer men som det ser ut nu blir det bra schematider ändå :-) Tur att man även har föräldrar som är lediga o gillar sitt barnbarn sååååå :-)

Jag har alltid gillat trädgård, blommor, fröer, planteringar mm. Nu har jag även fått med mig älsklingen på noterna och min hobby! Han är mer engagerad än jag nu för tiden.... :-) Vi gör rosrabbater.... bygger pergola.... planterar perenner och äppleträd tillsammans. Love it! Skulle kunna påta i trädgården varje dag!

Finns mycket att plantera och massa idéer har vi men det tar tid o är en kostsam hobby... Var på lidens i helgen och lämnade dryga tusingen i deras kassa :/ Köper mer blommor o div. annat till trädgården än kläder nu för tiden :-)

Bloggen, den här terminen kommer att handla om just våra projekt ute men även inne!
vänster till högen... Humle, klematis, kaprifol, stor murgröna, kaprifol, klematis och vindruva (spulga)
Rosrabbaten är på G... bilder kommer :-)

_____________________________________________________________________

Idag började vår goding på sin nya förskola (råda) och tyckte det var jätte spännande!



Kommentarer
Postat av: jessie

Äntligen har du börjat blogga igen! =)

Kul när det blir fint även utomhus! Vad duktiga ni är, nu vet jag vem jag ska fråga om tips och råd. Vi har ju inte lagt ner så mycket energi på våran trädgård än direkt.. men hoppas att det kommer det oxå! =)

kraam

2010-08-09 @ 22:47:15
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

så fint ni har fått det ute :)

2010-08-24 @ 22:34:23
URL: http://ronile.se
Postat av: Mikaela

Visst är det villa nybo som ni har byggt?



Vi håller på och bygger det nu och jag blev så lycklig när jag fick se bilder, helt fantastiskt hus, svara gärna i vår blogg.



Trivs ni bra i huset som modell? :)

2010-11-25 @ 18:40:49
URL: http://varadrommarblirverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0