lite tankar...

Går fortfarande runt på små rosa moln efter gårdagens UL :-) Allt känns lätt, glatt och roligt.... Precis så kändes det med sverre i magen också... i 43 veckor. Då var allt lätt fram till igångsättningen och jag hoppas det kommer vara likadant med tjejen i magen med. Det känns häftigare och vara gravid den här gången på något sätt... Att bli mamma till två barn, att vara ovetande om det kommer att bli "likadant" med graviditeten, förlossning osv. Undrar om jag kommer få vänta 43 veckor? Jag tyckte det var en baggis med sverre i magen men men... kan tänka mig att min kropp kommer att vara lika "seg" den här gången :-)

På UL igår satt min moderkaka långt ner (tror jag hon sa) och den ska växa med upp när barnet växer. MEN hos0,5 % gör den INTE det och då antar jag att det blir snitt...Detta är inget som kommer att påverka min graviditet men jag skulle ringa in o beställa ett till ul i vecka 32 i alla fall för en koll. Då får vi se det lilla livet igen o ett svar!

Jag är sugen på so far:

Apelsin och tunnt skivad smörgåsgurka :-) Det är nog det.... hehe

/magbilder måste tas :-)

Kommentarer
Postat av: marie

Vad roligt och spännande!! Stort Grattis!!

2010-12-09 @ 20:38:41
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0