Ny vecka!

Slutade tidigt o cyklade för att hämta sverre på förskolan efter lunch. Så här års får man se cykelturen som ett träningspass :-) Cyklade vidare till mamma som skulle passa honom för idag har jag/vi:

  • Vart hos tandläkarn :-) Hade inte vart där på tre år hehe... de var liite efter i systemet sa hon...liiite :-) Hade en svart prick i en tand som inte var ett hål men hon tyckte jag skulle laga den ändå... så det inte skulle bli värre. Ja ja har ju inte lagat mer än en tand i hela livet så det får gå bra. Säkert tusen pix :-/

  • Vi (peter o jag) möttes upp vid SEB för att snacka lån o räntor med vår bankman. Ser lysande ut för framtiden= kul! Tänk att vi sparat nästan 100.000 på ett år.... med föräldrapenning o deltidstjänst :-) Låter ju jätte mycket! Sen är jag glad att peter gjorde en bra vinst på sin bostadsrätt för drygt ett år sedan.

  • Därefter åkte vi till vinninga för att bestämma oss för någon typ av utomhusbelysning till huset. Ganska svårt men den här blir det troligtvis:
  • Vasa

Kommentarer
Postat av: jessie

tråkigt me tanden, finns ju roligare saker att lägga pengarna på.. =/

Gillade lampan skarpt!! =)

kraaam

2010-02-03 @ 16:28:16
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0