Lite nya kort på huset :-)

Börjar se hemtrevligt ut i huset! När pappen tas bort från golven kommer det nog kännas ännu trevligare.... Vita vitvaror känns hett igen 2010 :-) Tror på det... Lite kakel över den där bänken oxå!
Här ska bänken o hon bytas.... + vitt kakel! Annars är det klart!
Duschväggar sattes upp när vi var där idag. Handfatet är ditsatt också.
Badkaret var ett tillval.... till sverremannen :-) sen kanske det är bra om vi vill duscha samtidigt också :-)
Här ska jag ha mitt smink! hehe
________________________________________________________________________________________
Lite kvällsrutiner med välling, pyjamas, tandborstning sen sängen för pluttens del! SEN ska jag snart se till att träna lite här hemma!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Åh så fint! Ser ju nästan klart ut för inflyttning nu ju! Inte långt kvar iaf!



Badkar är verkligen super! Både Zigge och Tigra älskar det och Z frågar hela tiden om han får bada! :-)

Jag är allt lite sugen på ett skönt bad oxå!!

Kram

2010-02-04 @ 12:11:39
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Lena

TACK :-) mmm nära. Vi får nycklarna den 26 på fredagen där! Ska bli härligt. Ja badkar kommer nog bli en hit, sverre brukar bada hos mormor o morfar. Loves it!



Hörde att p snacka med j här förut.... lördag kväll sa de nåt om :-)?



kram

2010-02-04 @ 21:00:16
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Vad FINT det blir..

2010-02-08 @ 22:31:09
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0