Helgen!

Hela gårdagen spenderades hos familjen Stjernqvist i Jönköping! Det var Axel som fyllde 1 år som firades :-) Sverres kusin......

Trevligt o roligt att träffas "alla" samlade. Axel fick massa fina presenter vi blev bjudna på god mat o en fin hembakad tårta. Vi blev kvar till kvällen för att sverre skulle kunna somna i bilen på väg hem. Vilket han gjorde. Tack för en mysig dag!




Vi hann till jönköping lite tidigare än tänkt så min önskan var att smita in på p o p för lite shopping :-) Deras vårkläder är superfina tycker jag. Detta set bidde det:
TRÖJA BARN
LÅNGKALSONGER BARN
STRUMPOR BABY
SCARF
Idag har jag vart iväg till badhuset. Simmade i 55 minuter. Jösses vad jobbigt det var. Jag är nog inte så bra på att simma.... Så två träningspass blev av den här veckan. Får köra hårdare nästa :-)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack själva! Det var jättemysigt att ha er här! =)



Huset ser ju superfint ut! Ska bli spännande att se det snart. Kram!

2010-01-31 @ 17:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0