blomstertiden är här....

Skolavslutnings tider och slappt här hemma! Skönt med lov (för peter o sverre, jag jobbar v. 25 oxå)! Ledigheten börjar imorn och varar till vecka 32. Då är det överskolning till rådamosse´s förskolan!

Veckan som var hade jag fullt upp på jobbet... en lite upp-o-ner vecka.... Barnen börjar bli trötta på förskolan kan man säga!! och jag med...på att jobba! Några dagar till så...

Helgen som varit har varit superkul med fruhippa och div. mys med familjen!

Imorn börjar de lägga marksten här hos oss vilket vi har läääängtat efter :-) Spännande.... Här nedan kommer lite planteringsbilder som höjer sommarkänslan :-) Jag älskar blommor!
Är så stolt över min självodlade basilika :-)

Kommentarer
Postat av: jessie

Blev riktigt bra med gråa lådor! fint med en färgklick på blommorna oxå! Längtar tills vi kan sätta upp sånt där.. men är ju ingen idé nu när huset ska målas snart.. =)

kram på dig vännen

2010-06-13 @ 20:49:57
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0