Barnmässa i helgen :-)

Jag och mamma har som tradition att åka på barnmässan i göteborg varje år! En helmysig dag med mycket shopping är målet och det blev en hel del inhandlat till plutten. Köpte inget till mig själv... jag är mest tjocker o vill inte köpa kläder som passar mig nu :-) OCH längtar till sommaren o mina gamla jeans!

Detta köpte vi/jag:


Nova Star tröja med dragkedja


Kid´s inc luvtröja



Byxor var prio ett att köpa. Här ett par harem, jeans o chinos alla från Nova Stor



Förvaringpåsar från FÄRG-FORM -SWEDEN. Två svarta Molo t-shirtar.



Fel håll på kortet men fick inte tet :-) WTC byxa Nova Star, Molo tröja (gammal mössa)

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilka fina kläder du hittade till lillen! Du får shoppa loss till dig själv om ett par månader istället! ;-)

Kram

2011-04-17 @ 21:37:27
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Emilei

Snygga kläder!! Roligt med mässan, hade gärna åkt dit också men jag orkar shöen inte gå mer än nödvändigt... ryggen säger ifrån, irri... Och vi får väl shoppa loss till oss om några månader :-D Lycka till på kontrollen imorgon! (vi ska dit på tisdag)

2011-04-19 @ 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0