modevisning :-)

Imorgon är det The Event för alla som jobbar inom Barn o Skola! Det ska bli intressant och ganska kul tror jag... Vi ska vara i Arenan hela dagen och på kvällen är det The night Event ;-) Då är det middag med respektive... Jag och P jobbar ju i Barn o Skola båda två så jag ska sitta med hans enhet, mångfaldsenheten vid middagen. Senare på kvällen kör Charlotte Perelli på scen :-)

Lite nya kläder till dagen o kvällen köpte jag på Rydéns idag! Det är lite klurigt att köpa kläder till kroppen nu...

Till dagen.....
   



Till kvällen..... Man ser inte riktigt de fina detaljerna o blommorn på kortet tyvärr 


Kommentarer
Postat av: jessie

Kul med modevisning! =) Jättefina kläder! Hoppas att ni får en trevlig dag/kväll...

Kraaam

2011-04-07 @ 21:52:17
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Emelie & Inez

va snygg du är i håret Lena!!=)

2011-04-12 @ 08:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0