I vecka 29

Idag känner jag mig jätte tjock om magen! Den måste ha växt mycket från igår :-) Bebisen knör och knör och är vaken myyycket! Underbart! Men jag vet redan att jag kommer att sakna magen väldigt mycket... det är härligt att vara gravid!!!

Imorn eftermiddag ska vi på kontroll på mvc. Spännande att få reda på hur mycket lillan har växt och höra hjärtslagen. Sverre ska med den här gången och tanken är att han ska följa med på de resterande kontrollerna. Nu först tycker jag att det verkar som att han har koll på att det verkligen är en bebis där inne och att den ska komma ut och vara här med oss. Är säker på att han kommer att vara en stolt storebror och ha stor respekt för bebisen.

   sverre i magen

   nya magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0