I vecka 40


Inne i vecka 40!!!!

Underbart att jag redan är så nära...helt plötsligt! Känner på kroppen att det kommer att ta tid den här gången med. Ska på kontroll den 16 maj och den lär jag få gå på. Öveburenhetskontrollen i vecka 42+0 ser jag också fram emot ;-) He he... ja vi får väl se!

Sammandragningar o värkar har jag varje dag men det hade jag med sverre med. Jag försöker jobba på som vanligt (heltid) den här veckan och även efter bf är det tänkt. Orkar jag inte så få jag säga till.

Bebisen är fortfarande väldigt aktiv på kvällen med sparkar o sammandragningar. Känner precis hur den ligger och konturerna på kroppen och de små fötterna som trycker mot mig. Den är så nära liksom.... Längtar till att få pussa på den!

Nu måste jag sova! Jag öppnar imorn kl 06.15 :-/

   Stor med sverre!

   Stor med ?



Midjan finns kvar här bak :-) och håret på sné ser jag hihi....


Kommentarer
Postat av: Jessie

å vad nära det är nu, jippi!!!!!!! =)

2011-05-09 @ 16:32:06
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Emilie

Härligt stor och fin mage du har! Äntligen är jag också i vecka 40! Rapport från kontroll idag. Fixerad (känns väldigt tydligt tycker jag)! Sf 34, fosterljud 140, blodtryck 126/73. Nästa kontroll 25 maj... hoppas jag slipper den =) Känns dock inte så. Vi kanske kan ses en kortis på lördag? Kram!

2011-05-11 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0