då va jag där igen...

hehe..... fint väder gör det itne lättare hinna med bloggeriet :-(  Jag vill ju men så kommer alltid nåt annat upp...hmmm
Det som främst kommer uppdateras här på bloggen kommer givetvis vara våra husplaner o dyrligt....

Påsken har varit ganska intensiv (alla vill träffa oss ;-) med besök hos mor o farföräldrar osv... En härlig grillkväll på majåker och lek i stadsparken har vi oxå hunnit med! Sverre gungade för första gången och oj vad han skrattade men bara i början o sen blev det "vardag" fort... Sen har vi även varit på kusin Axels darndop i Jönköping! Jag o Peter fick äran att vara faddrar så vi fick stå längt fram i kyrkan... mitt uppdrag var att hälla upp dopvattnet. Jag klara det :-) Peter läste nåt ur psalmboken...Axel gillade läget o skötte sig jätte bra :-) Han är sååå söt...
Dop är speciellt alltså... Vi valde att inte döpa Sverre men kyrkan är en mäktig lokal!

 Men nu kom visst solen fram o det betyter UTGÅNG :-)
 
Vårdag!

Dopet av Axel

Familjekort :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var på tiden att det kom en uppdatering här... ;)



Vad söt han är lilla Sverre!

2009-04-14 @ 21:19:09
Postat av: Jessie

fint familjefoto.... =)

2009-04-14 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0