Fredag!

Först måste jag GTARRA Lotten o John till deras lilla dotter som kom ut till världen igår nån gång på dagen... vet inte så mycket än men det ska bli så spännande att höra från dem sen :-) Va ska hon heta tro....?

Idag har jag inte nåt planerat... lite tråkigt... Sverre sover fm och jag ska fixa till mig! Vi ska gå på lång promenad efter lunch har jag tänkt, kanske till Hemkompaniet där jag aldrig har varit. Skulle behöva köpa två ramar... undra om de har sånt där?
Det är ju fint väder idag med så det är bäst att passa på :-)

Ändrade planet för dagen! Bästa jojjo ringde o va hemma i stan så vi ska lucha fiflersmacka ihop o ut i solen sen :-) Det kommer bli INTE bli en tråkig dag!!!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0