gårdagens loveday

Det blev att vi gick till PIRUM! Oj vilket fint ställe! Visst fick man lite fleschbackas när man såg lokalen till eddies gamla dansgolv och hur man dansat på det.... ;-) men det blekna fort...när vi fick in den goda matsedeln! Vårmenyn bestod av massa olika fiskar o lamm! Jag föredrar ju fisk framför kött så det blev "Halstrad Vänergörfilé" med olika grönsaker o musslor till! Vilken smak!!! Bästa o godaste maten på länge! Peter tog lamm o var jätte nöjd med det med. Till maten drack vi rött vin. Mitt vin passade till just fisk o p´s var något djupare o skulle funka till kött :-) Servitören presenterade vinet för oss o hällde upp en skvätt som vi fick smaka på :-) fiiint värre!

www.restaurangpirum.se
Restaurang Pirum

Restaurang Pirum

När vi kom hem sov sverrisen lugnt o fint o svärföräldrarna låg i soffan o tittade på TV :-) En riktigt härlig kväll tillsammans hade vi!

Idag var det fikatajm med girlsen på Larssons! Himla kul att träffas o snacka skit... Hade med S o han skötte sig super o fick äta av min pasta när hans mellanmål var slut! Sen var vi två som stank vitlök ;-) hehe.. elle hela gänget egentligen för vi åt samma rätt allihop!

Nu ska jag slappa o titta på stackarna på lyxfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0