Jag gillar måndagar

Härligt med måndag igen! Dax att se över veckans "att göra" och annat som står på schemat :-)
Jag jobbar alltid korta måndagar och just idag hade jag mattekurs på fm på lidåkersskolan och därefter en snabb cykeltur tillbaka till jobbet för att göra en timma till! Skönt med korta måndagar faktiskt! Slutade kl 13 och hämtade sedan lillen på förskolan... han sov gott och kramade mig hårt när jag tog upp honom från madrassen. Efter en stunds uppvaknande cyklade vi hem och åt mellis och lekte på mattan :-) Han var på ett sprudlande humör och det smittade av sig :-)

Nu på kvällen har jag varit på APT på jobbet och fått mycket gjort för kommande höstterminen! Vi ska ha ett "Pippi-tema" på avdelningen som ska bli spännande att jobba med.... tycker verkligen om att stara upp projekt och dokumentera och se en kommande utvecklign av vår barngrupp :-) Vi börjar även få en viss struktur på lösa papper och annat som är viktigt att ha koll på för hösten 2009!!

Nu ska jag betala in pengar för två par skor jag vann på tradera igår :-) Ett par höstskor och ett par vinterstövlar, båda från kavat! Kvalité är viktigt för små barnfötter... Sen är det det där med overall oxå... vill gärna inte lägga 1200 på en vinteroverall :-( får spana vidare på tradera tror jag....

natti natti....
ja tack :-)



Vinterstövel Svarttyp sånna jag köpte... 150 pix på tradera :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0