äntligen fredag

Faktiskt.......... äntligen! Den här veckan har varit låång. Mycket på jobbet o varje kväll har det varit nåt. Har stängt tre dagar av fem oxå. JA ja... nu är det äntligen fredag! :-) SKÖNT

Ikväll blir det mys med familjen med hemmagjorda biffar o nåt mer gott till. Annars brukar vi ALLTID köpa mat på fredagar.... Vin oglass blir det med :-)

Planerna inför nyår är igång o vi kommer inte riktigt överrens med vad vi vill äta har jag hört. ALLA tycker olika så vi får se hur det blir tillslut. Jag vill gära ha lite annorlunda mat som man inte äter till vardags... och ABSOLUT inte potatisgratäng och balck and white :-( sån är jag :-) Skulle JAG få bestämma hade jag tagit : Timjansgrillad oxfilé med mustig rödvinssky, charlottenlöksfrästa kantareller, potatis & purjolöksflarn med parmaskinka :-) Runt 350 spänn.  Kan man väl unna sig till nyår!  Blir det nåt annat än typ det får vi satsa lite extra på förrätt o efterrätt tycker jag :-)


Nu är det dax för mat o vino! Happy helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0