Det är kul att handla lite....

Var idag ute på mellandagsrean! Mamma var med o var på shoppinghumör :-) Sånt gillar man.... Vi var på Rörstrand o köpte massa fina glas! Chanpangeglas o vardagsglas, från BodaNova:
Jag valde de med frostad rand o de med helt silvrig fot :-)
BodaNova Blossom Pink Plants glas 35 cl, 4-pack i gruppen Kök, Glas & Porslin / Glas / Dricksglas hos GrantRum AB (B02-GL-BLOSSOM-PINK35)
Sex stycken vardagsglas med rosa mönster.... har ju tänkt att ha lite inslag av just ljusrosa i köket sen... hoppas det blir bra.....
ボダノバ(Bodanova)/Blossomボウル400ml(ピンクプランツ)
även den här salladsskålen i samma serie.... ser pyttig ut på kortet men den är ganska stor :-)

Senare på dagen klickande jag även hem dessa plagg till Sverre från babyshop.se:
Katvig heldress....
Ida T heldress...
Molo tröja....

SEN har jag även köpt tre nya cd skivor.... Känns som det bara är jag som köper skivor nu för tiden men jag tycker det känns så gött o sätta i en icke bränd skiva i spelaren... Idag fick det bli:
Säg Ingenting Till Mig - Horn Melissa - Musik
The Fame Monster - Deluxe Edition (2CD) - Lady Gaga - Musik
I Midvintertid - En Jul På Gotland - Ainbusk - Musik
Som man kan se har jag GANSKA bred smak när det kommer till musik... men jag lyssnar mest på svenskt :-) Lady gaga kan man ju alltid sätta på när man vill dansa lite :-)
Snart är jag pank :-)

Kommentarer
Postat av: jessie

Du shoppade en hel del, kul! jättefina grejer! =)

2009-12-28 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0