En trevlig måndag!

Först blev jag helt kär i den här söta kaffemaskinen precis just nu: http://bagarenochkocken.se/shop/?artnr=ASDR71&cat_id=77 Är den inte helt underbart söt i ljusrosa! En sån vill jag ha i vårt nya kök! En latte på morgonen är ju inte helt fel :-)
Ascaso DREAM Rosa
Sen kan jag inte komma på nåt speciellt jag gjort idag faktistk.... hmm... Jag å Sverre åkte till baba o djeda (mormor o morfar) och åt mellis, pannkakor med blåbär o grädde! Jag gillar det men sverre tycker inte det är nån favorit... Mot kvällen åkte vi hem o då var peter redan hemma o hade gjort lite bra saker så som ringt till alla våra kontakter på huset o lämnat tillbaka tapetproverna. BRA.

Nu på onsdag kommer tydligen leverans två! Garage, golv, dörrar o lister :-) Jippie. Har inte varit där på jätte länge så på fredag måste vi försöka hinna med en tur för att kolla läget! Spännande. Vecka två ska de kakla, klinkra o sätta upp köket sa de idag. Det närmar sig...... :-) Kan säga att jag googlar ganska mycket på fina prylar som man senare kan köpa.... NU sparar vi förbrilt till alla våra tillägg för att slippa ta några extralån, ca 8000 pix i månaden :-) MEN det är kul o vi har gjort ganska många oxå.... tillägg alltså!


Här kommer helgen i några bilder:




Godmorgon söndag kan man säga...



här med :-)



Familjekort :-)



Här är resultatet av baket :-) Har inte hittat nån bra stake eller stjärna till sverre än...

Kommentarer
Postat av: jessie

fin kaffemaskin, kul att den är rosa! =)

Det går ju undan som bare den med huset nu, gött!!

ja, visst är det roligt att kolla runt på inredningsprylar på nätet... gör jag oxå en HEL DEL kan jag säga.... ;-) om 2-3 månader kan både du & jag börja shoppa loss till våra hus! jippi!!!

2009-12-08 @ 16:03:36
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: jessie

fint familjekort förresten!!!! så söta alla tre! =)

2009-12-08 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0