Ett sovrum

När det kommer till sovrummet i huset har vi inte tänkt så mycket, därför satte jag igån o googlade lite :-) Massa fint hittade jag o här är några axplock! Vi ska ju ha vit tapet i hela huset till att börja med så får vi se hur det känns när vi har bott där ett tag. Så en fondvägg kan jag tänka mig att det blir senare.... bakom sängen är ju alltid fint! En med mycket lyster i skulle jag nog vilja ha... får se vad peter tycker om det ;-)
Vackert!
sååå fint! Massa glans o lyster....
Tänk att få ha ett så här fint sovrum med en rund säng! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Helt underbara sovrum

2009-12-20 @ 20:02:51
Postat av: jessie

jättefina sovrum! Är oxå ute efter någon glansig tapet till sovrummet...det är finfint!

häftigt med rund säng! =)

2009-12-21 @ 18:02:19
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0