helgen

Idag är det andra ljuset tändt :-)

Jo vi kom ju även iväg till jönköping till farbror kalle o faster emelie o deras goding axel igår. Trodde verkligen INTE vi skulle åka ett tag för jag är FORTFARANDE inte bra efter sprutan! Mår fruktansvärt illa hela tiden o kan inte få i mig nåt knappt... åt senast i fredags känns det som :-( KUL Vet inte vad jag ska ta mig till men det är väl bara att härda.... Tur att jag tog den där sprutan ändå, annast skulle jag väl dött av influensan :-) Många säger ju att om man reagerar mycket på vaccinet skulle man inte mått sååå bra om man fick influensan! Ja ja... Nån dag känner jag nog för mat igen....längtar...

Det gick trots allt bra i jönköping för vi var mest hemma o satt o prata o åt nötter (jag åt massa men inte den goda indiska maten de köpt hem åt oss). En supermysig kväll o när barnen somnade för natten satt vi uppe jättelänge o fixade med en speciell present till peters föräldrar.... mer om det nån anna dag :-) Axel o sverre lekte fint tillsammans o kunde ge o ta av varandras leksaker utan att vara ledsna eller sura. Me like! Sverre har ett gäng nya favoritleksaker han håller hårt i för tillfället: Han kallar dem TOONYY o PIPPI o sen kan han inte säga annika o lilla gubben än men det kommer hehe.. dessa:
Pippi Figurer - Pippi, Tommy & AnnikaPippi Figurer - Herr Nilsson & Lilla Gubben

Kort från helgen kommer imorn............ :-)

Kommentarer
Postat av: jessie

Fasen vad segt att du fortfarande mår kasst av sprutan... =/ Hoppas du mår bättre snart,så du kan äta mer än nötter! =)

jasså, pippi långstrump har blivit en ny favorit hos sverrisen... kul! hihi

Ser fram emot att se bilder från helgen,senare idag.. =)

2009-12-07 @ 18:09:27
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hello! Skulle bara höra om du är säker på att illamåendet beror på sprutan?! ;) hehe. Nej, skoja bara! Hoppas du mår bättre snart! KRAM

2009-12-08 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0