lite så kul...

Heja heja Tove i idol....... tycker hon är bäst o coolast :-)

Fick gå hem tidigare från jobbet idag för jag mådde inte så bra :-( Den där sprutan asså..... Har varit lite halvkass sen i onsdags! Men idag blev jag helt svag i kroppen. ONT i huvet ONT i kroppen ONT i armen och så mådde jag illa på det oxå o trodde att jag skulle spy HELA TIDEN! haha KUUL... Nu är det något bättre men jag får köra med ipren o alvedon hela tiden... suck!

Imorn är det tänkt att vi ska hälsa på sverres kusin med familj i jönköping :-) Hoppas hoppas jag är bra DÅ.....
Skulle skrivit lite mer kul idag hade jag tänkt MEN jag är för trött i kroppen för att sitta med datorn här :-)
Hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0