torsdag - den bruna dagen!

Full rulle på jobbet den här veckan o idag gick tiden superfort igen... två av tre utvecklingssamtal avverkade, skönt! Har redan tagit helg här hemma o imorn vet jag att det kommer bli en soft dag ...få barn och jag har fixat fredagskakan :-) mmmmmmm va gott.

Efter jobbet ska vi åka till vårat hus o spana lite...... var ett tag sen sist :-) ska bli kuuuul! Snart ska de nog sätta upp köket........ hmmm har inte så bra koll på läget känner jag :-)

Efter sprutan i armen som vi tog i tisdags har jag för övrigt haft ont i huvudet, armen o lite feber sen dess!!! Störande.......

Till helgen väntas det en tripp till jönköping. Det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0