my day

Idag fyller Sverre nio månader!!! Shit.... Hur är det möjligt att tiden kan gå såå fort? Det är nog bara för att det är så kul.... :-) Gillar verkligen att ha barn! Det passar mig.... jag gillar att planera min vecka för att hinna med så mycket roligt jag bara kan i form av fikastunder, träning, p+l egentid mm.mm... sverre hänger med på allt att gillar när det händer saker! Tur att man även har snälla mor o far-föräldrar som vill passa nån gång i veckan :-)

Dagen började med babyrytmik på musikskolan som vi gått på sen s var typ fyra mån! Han gillar det verkligen men bli sååå arg/ledsen när fröken anna ska samla in rytmikäggen hihi... Han skriker o vill inte släppa...pinsamt tycker mamma... o de andra mammorn tänker säkert - jaha, han får säkert som han vll hemma! MEN så är det icke :-) efter rytmiken byter vi lokal o går till öppna förskolan för att äta lunch med s polare. Alltid kul att ses en sväng för lite lek efter maten...

När vi kom hem skulle s ha sovit middag som han alltid annars gör vid den tiden men han vägrade!!  Han tyckte det va helt ok att vara i sängen o skrota runt men icke sova... Vi som skulle träffa jessie på stan över en kaffe vid tre o då måste man ju vara pigg ;-)... Det hela slutade med att jag tog vagnen för den promenad före fikan på stan o då somnade skrutten o vaknade när vi satte oss vid ett bord jag o jessie :-) Han var på strålande humör, flina hela tiden o käka macka, medan jag o j åt smaskigare saker :-) En mycket mysig fika!! får vi göra om snart :-) 

Dagen slutade med powerstrike på Helen´s! Nu är jag slut! God kväll!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Åh vad skoj att du också har skaffat en blogg!

Vad stor han har blivit Sverre :-)



Kram

2009-02-25 @ 21:58:55
URL: http://zmicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0