Om helgen i Götet...

Helgen spenderades i Göteborg enbart i shoppingens anda :-) vi blev nämligen bestula på en del saker i vår "hall" för en tid sen o fick tillbaka försäkringspengar nu... Härligt att köpa nytt fast jag saknar mina gamla saker lite såklart! Sverre fick stanna i stan med farmor o farfar... Han har inte fattat det där med shopping än ;-) Redan i första butiken hittade jag vårjackan med stort V (enligt mig). En ganska tjejig sak som enligt P såg ut som en liten pallerinaklänning hihi....och några affärer senare en jacka till men en tjockare som passar bra nu och till nästa vinter. Mudd upptill och nertill och ganska glansig i tyget, lite popig sådär :-) Passar bättre till snowjoggers än damiga stövlar. Sen sökte jag även efter ett par stentvättade leggings-jens och tillslut fann jag även dem! Det är helt klart mitt favoritplagg nu, skönare byxa får man leta efter. Att man kan bli så glad för lite kläder :-)  Till plutten köpte vi även lite fina saker han kommer kunna ha i vår/sommar. Ett par jeans, t-shirt, windstopper-jacka, skarf, vantar, strumpor.

Kort på mina nya jackor o jeans:


S modellar i ny t-shirt o de andra nyinköpta kläderna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga inköp! me like to! vi har också pratat om att åka till götet för att shoppa och en natt på gothia towers! Behöver shoppa och komma bor ett slag : )måste ske snart banne mig nu fick jag inspiration!

2009-02-23 @ 13:40:56
Postat av: Jessie

Skitsnygga kläder du shoppade babe!! ska bli kul att se dom på! =)

2009-02-23 @ 14:33:27
Postat av: Cornelia

oh, vad roligt att du har börjat blogga! Ännu mer roligt att läsa! Hoppas allt är bra med lilla familjen! Kram

2009-02-23 @ 15:55:50
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: marie

hej! :)

kul att du bloggar! ja, ni har linus förra lägenhet va? säg till om ni ska flytta ;) jättefin va den ju!



mvh marie

2009-02-23 @ 16:21:45
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0