Fredag med allt vad det innebär...

Fredag igen då... tycker det är helg hele tin! Härligt i alla fall....
Kom just hem efter en trevlig stund med fika o shopping på stan med Saga o Emma! La lillen i säng precis men han såg inte så trött ut...får se om han somnar där i sin ensamhet.....han är duktig på att somna själv... Efter fikan gick vi till lindex för att titta om de fått in nått nytt fint till våra små :-) trodde inte jag skulle hitta nått men självklart kom jag ut med en påse med tre t-shirtar :-) Emma köpte oxå lite söta saker till sin plutta...en jätte fin "tjej-jacka" som jag lätt skulle köpt om jag just haft en liten tjej!

kunde inte bestämma mig för en färg på skalbagge-tröjan :-)


Ikväll blir det självklart mys med familjen och köpmat, det är redan bestämt! Känner inte för att laga nåt ikäll.... har varit redig hela veckan o lagat massa bra mat varje dag! MEN nu ringer vi nog till Wookhouse som får stå för vår matlagning ikväll :-) ska bli gött att slippa diska oxå...

Kan hända att det slinker ner en till latte på stan sen när P kommer hem...hmmm... är sugen på en till idag!

Självklart åkte Sobea´s bulletröja på när det vankades fredagsfika! ;-)


Trevlig helg! Imorn kommer Jolozi hit på trerätters.... vad ska vi bjuda på för gott tro...tänker... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0