inge vidare på det här med bloggeri

Fasiken... jag är inget vidare på det här med att blogga tror jag... ett inlägg per dag hur svårt ska det va att få till det?? Antingen hinner jag inte, har gjort fööör mycket eller så gör jag inte nåt kul på dagarna som jag kan skriva om!? hmmm.... Kanske är en blandning av alla tre....

Idag ska jag o sverre i alla fall iväg med sofia o tage till badhuset här i stan! Det ska bli himla kul! Nu sover han gott o så fort han vaknar blir det tidig lunch för klockan 12 ska vi mötas utanför! Som vanligt på fredagar blir det mys med familjen! Let´s dance o köpemat!

Återkommer med ett kuligare inlägg snart ;-)

Nu är snart våren här!!! sooooooooooool!!!


Kommentarer
Postat av: -marie.sistersdesign-

äh, bättre att skriva mer sällan och intressant än jämt å tråkigt tycker jag! :)



vi har lagt ner lägenhet, vi ska flytta till min mammas gård utanför Kvänum, det ska blir väääldigt skönt faktiskt!

mvh marie

2009-03-20 @ 20:28:46
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0