Ny vecka igen! Härligt!

Nyss hemkommen från skara badhus! Babysimmet gick jätte bra... vi körde mest "sparka sparka" o S börjar fatta koden :-) dock tycker han att det räcker med armtag och körde på hårt med dem istället för benen...hmmm... ja ja... Jag t o m dök ner han under ytan idag! Något chockad såklart men han tyckte nog inte det var så konstigt att vara under vattnet :-) höll igen munnen ganska bra, bara lite host blev det. Det är kul att han gillar vatten....för i sommar blir det mycket tid på sjön :-)

Tog ju körkort för ett tag sen men gillar verkligen inte att köra! Jag gör det ändå men helst inte om man säger så.... Men varje måndag är jag tvungen! Det är nog bra att jag är det....annars blir det inte nåt kört! Bilen är ju inte min favorit om man säger sååå MEN jag är tacksam över att vi får låna den av tant emelie o farbror kalle :-) Ettan o tvåans växel kunde vart bättre....efter typ fjärde försöket går de i, i alla fall! Sen har vi ju barnstolen i fram o i handsfacket eller hanskfacket (va heter det?) ligger musikspelaren så den går ju knapp få fram igen....så när vi drar iväg jag o sverremannen får jag sjunga hela vägen för att underhålla honom :-)

Här är alla fina saker som mammi o pappi köpte till oss i Skövde! En liten damsugare, tallrik o mugg med Barbapappa motiv, krokar, pop strumpor o en name it sommarjacka!

Våren är ju snart här o när vi var på Elins i fredags inhandlade vi två härliga vårkuddar till soffan!


Kommentarer
Postat av: Jessie

söta Jiri & Marcela är som köper så fina saker till Sverrisen... =)

super-fina kuddar oxå.. blev nästan lite sugen på att ta mig ett span på Elin´s någon dag.ses på onsdag babe! krams

2009-03-16 @ 21:04:15
Postat av: Lena

Jezz...Ja de har jätte mycket fint på Elins!! o massa fina påskpynt oxå :-) ses på powerstriken.... kram

2009-03-17 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0