En väldigt luuuuugn helg

I fredags blev lillen sjuk med feber... sånt smittar ju lätt så det var bara till att hålla sig hemma! Kom hem efter jobbet o då hade stackars sverre o peter varit hemma hela dagen o slappat... Solen har ju gassat hela helgen men har man sjuka barn så har man :-( ...då får man ju avstå vissa saker....tyvärr! Igår hade vi 1-årsträff på skogshyddan med alla små godingar från för.gruppen!! Jag åkte dit utan sverre o fikade o bytte presenter med de andra :-)  Så mysigt att alla kunde komma o oj vad det händer saker, många kunde gå o då blir de ju så stora helt plötsligt! Tog massa kort som jag visade för sverre när jag kom hem ;-) Han fick en fin docka av sin kompis tage i sitt paket! Första dockan och kan gillar det jätte mycket, kramar o pussar får den hela tiden. På kvällen gjorde jag o peter cesarsalld o den blev allt godare än alla jag ätit ute på stan minsann....smack :-) Idag var det något mer stabilt med lillen o vi testade o tog en tur till mina föräldrars stuga.... Hungern börjar komma tillbaka o humöret är mycket bättre! Härligt med friska
barn...






Gustav blev trött o somnade före fotograferingen.... :-)

En stor puss till dockan!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att Sverre gillade dockan! Haha, det ser så roligt ut när de små ska "pussas".

2009-06-02 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0