lite seg söndag

Ja det har varit en segare söndag än vad det brukar.... sova sova sova har jag tänkt hela tiden! Partyt blev jätte lyckat o brudarna + gustav som även var med va på ett strålade humör hela kvällen! Det buggades i vardagsrummet och så gjorde vi några snygga konster med hjälp av självutlösaren på kameran :-) hehe... Jessie o frida ni får maila de korten till mig!! Tiden gick jätte fort o vi gick härifrån vid ett nån gång.... förfesten är ju alltid kuligast! Inne på stadt tappade jag bort brudarna men hittade P istället! Det va gött o vi dansade till nån remix med dirty dancing med stror inlevelse ;-) hmmm tror även jessie har kort på det elle? maila gärna :-) Vi hämtade ut jackan kl två....vilket inte brukar hända såå ofta SÅ summa sumarum (eller vad det heter) var det en LYCKAD KVÄLL!!!

Lägger ut några partyblder imorn!

Imorn börjar jag jobba.... första dagen efter ett års mammaledighet! 7.30-16.00 :-) Heltid betyder ju ganska långa dagar men jag ser fram emot det som fasen! Hoppas jag kommer att trivas där! God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket för festen jag hade jätte kul hemma hos dig, mindre kul på stadt. Lycka till idag med nya jobbet, hoppas det blir jätte bra!

2009-05-04 @ 06:56:21
Postat av: jessie

Tack för en jätterolig förfest Lenis!=) fina konster vi gjorde innan vi gick ut... skrattade allt lite när jag la in korten på datorn igår!! ;-)

kraaam

2009-05-04 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0