då ska vi se...

Japp då ska vi se hur vi har det.... Helgen var god och nu känner jag mig utvilad för att möta en ny härlig vecka. Sverre sov ju över hos farmor o faafaar (som han säger). MEN han bidde sjuker på morgonen, feber o heshosta :-( typ rökhosta låter det som.... fy... Febern lindras med alvedon så han mår ganska bra ändå! Idag har vi båda jobbat, jag o peter OCH baba han varit barnvakt från 8-12. Gick jätte bra, han älskar henne :-) Imorn ska han ju oxå vara hemma från förskolan o då har vi även löst det! Jag börjar halv 11 o peter kunde komma hem stax efter 14 :-) så då kommer baba igen 10-14! Vi är tacksamma kan jag säga!! pensionärer i familjen är bra att ha........... :-)

Nu sover lillen lunch o sen vill jag ut o det ganska härliga vädret o promenera.

veckan som kommer ska jag /vi:

måndag. Kvällsföreläsning kring genus. 18 -21
tisdag.    Medarbetarsamtal på jobbet (sånt gillar jag)
onsdag.  Ledigt. träna i vårat hemma-gym! Berättar mer om det nån dag :-)
torsdag.  Fika hos cissi på kvällen. myspys...
fredag.    Soft (vi behöver verkligen det med hur vi har det på våra jobb på vardagen.... OFTA mycket att göra)
lördag.    FEST för kalle o emelie 30 år!
söndag.   Skulle va gött o gå upp på vinden o röjja

Kommentarer
Postat av: marie

hej!!

nu är era velourbyxor klara! :)

maila mig..

mvh marie

2009-11-16 @ 22:22:06
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0