på jobbet...

Gaaahhh vad trött jag är! Det är inte ofta jag är det MEN idag har det varit full rulle på jobbet (tur att man får rasta sig en stund nu). Somnade nääästan på vilan till panflöjten :-) Att det ska vara så svårt att lyssna på fröken ibland............... :/ blir tokig! Mmmm nu ska jag rasta vidare o dricka upp min stora mugg med the o njuta av lugnet!

Efter jobbdagen ska jag träffa sofia o tage (vi hämtar samtidigt på förskolan idag) sen ska vi ta en fika uppe hos oss eller på nåt café :-) Ser jag fram emot! Sen klockan 17 till 20 har vi APT möte på jobbet så det blir en snabb puss till peter i dörren när han kommer från sitt möte typ kvart i fem. Tur att dessa dagar inte inträffar allt för ofta...

Kvällen efter åtta LÄR bli lugn.............

Ps. Igår va chalotte o hos oss o åt kvällsmat o stannade ganska länge i soffa. Det var supermysig... vi träffas inte så ofta nu för tiden, får försöka styra upp en träff snart igen!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack så mycket för middagen igår! Det var väldigt trevligt att träffas! Tiden går ju så fort bara, vi har ju så mycket att prata om.. både med jobb o annat. Förstår din trötthet idag, kände likadant!



Jag o Anna pratade om att bjuda dig o Sverre på fika snart, så kan barnen leka lite :) Ha det så bra! Kram

2009-11-12 @ 21:32:49
Postat av: Jennie

Vad kul att du oxå har en blogg. Vilken förskola jobbar du på???

2009-11-13 @ 19:49:38
URL: http://jennieidas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0