Tisdag igen, snart fredag!

Tisdag kväll och jag har inte varit hemma så många timmar... slutade sent o kom verkligen inte iväg från jobbet en minut tidigare :-( Maten stod dock på bordet när jag kom hem, det är skönt att sambon fixar! Nötkött i nån sås som vi fått av mamma och kokt brockoli o morot till :-) nyttigt va....? Vi tränar ju inte fullt så hårt som före vi fick barn så då får man ju äta nyttigare :-) inkomster o utgifter likson............



Sen gjorde jag o sverre dunderglögg tillsammans. Satte oss på golvet med skärbrädan... Jag skar potatis i bitar, ingefära osv och han la i det i hinken :-) massa socker o några liter svagdricka och massa goa kryddor såsom nejlikor, kardemumma och kanel! Om en månad är den klar!!! Lagom till glöggtider! JAG LÄNGTAR TILL JULEN :-) Det doftar redan mumma från hinken där glöggen ligger o ska dra.



Vi tittade även på Debatt med sverker på kanal 1 tidigare... Det var om räntor, bolån, försäkringar osv. Riktigt bra må jag säga o enligt experten som var där o gästade var det rätt tid att köpa bostad nu om man har möjlighet :-) KUL att höra.... Massa bra tips trots att vi är pålästa som 17 är det skönt att få det bekräftat att vi tänker "rätt". SE DET ni som är i husköpartagen! Sen är det ju tycligen SÅ bra att vara GIFT (sa de på promgammet)... hmmm... det får vi fundera mer på för det är vi ju INTE i dagläget... hmmm

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: jessie

gött att vi köpt hus i rätt tid då! =)

Tjohooo, vankas det bröllop?!!! det ser jag fram emot! ;-) hihi

kram

2009-11-04 @ 16:11:27
Postat av: Lisen

Gift er Lena :) ... Jessica du kan ju också passa på :) .. menar ni båda skaffar ju hus :) ... pussar!!

2009-11-05 @ 00:14:38
Postat av: jessie

Lisen: Nja, vi börjar med inflyttningsfest istället, Lena får gifta sig först.... =) haha

2009-11-05 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0