alla helgons kväll/natt

Lisa Nillson, vin, mörk chokald en sen lösdag är mer än helt ok för mig! Utan sambo och en son som sover sedan flera timma timmar tillbaka gör det even better :-) Som ensambarn är jag van att vara själv och självständig och jag gillar det! Andrum och tid för reflektion är skönt ibland....... Jag sitter och tänker på jobbet på ett sånt där skönt kravlöst sätt och fyller på med text i mina ansvarsbarns pärmar. Långsamt går det med vad gör det....

Utanför fönstret hörs det skrik och gap... det är gött att inte vara 17 år :-) stackars stackars.... De verkar inte ha så mycket vettigt för sig en lördag som den här. De stör och jag längtar nu ännu mer till huset där det NOG blir lite lugnare om natten!

Hoppas alla har haft en mysig alla helgons helg!



Kommentarer
Postat av: Ameli

Ibland är det sjukt härligt att bara få vara ensam! Även som icke-ensambarn tycker jag det! :) Verkar som vi hade en lika härlig lördagskväll! Det är vi värda! :) KRAM!

2009-11-01 @ 23:45:08
URL: http://ameliiholland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0