Hemma efter massa inköp :-)

Att det kan vara så kul att köpa nya saker :-) o till ett bra pris då...... Kom hem från Ullared för några timmar sen med fulla kassar! Peter undra om ALLT var till oss?! JAPP det är det var svaret hihi....... Mycket blev det, både leksaker, våtservetter till små rumpor, en overall till, presenter, julklappar o lite annat smått! Har bara varit på Gk´s en gång förut o då var det INTE så mycket folk som idag! JÖSSES säger jag bara....... överallt var de! Jobbig med dessa kundvagnar som gör sönder hälsenorna på en o står i vägen! Det är ju självklart värt besväret MEN lite panik fick jag stundtals :/ Vi var bara där två timmar OCH det var precis lagom.... Sen åkte vi till Ikea i gbg och åt lunch och fick lite köpt även där! De ha ju såååå bra förvaring till barnrum (andra rum med) MEN pappa o mamma har inte kombi så vi får helt enkelt vänta med "Expedit".

Nu är det ordning på allt här hemma så nu ska jag mysa framför tv med rött vin o mörk choklad :-) trevlig kväll!........................kort blir den nog för min del, då jag gick upp 04.45 idag!

 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

EXPEDIT HyllaDet är den här vi vill ha. Då kan sverre få tag i sina leksaker själv o samtidigt leka "på" den med sina saker :-) I liggade läge....
LEKMAN Lådatvå av dessa bidde det i alla fall....


En bråkdel av allt......... :-)

Första cykeln inköpt idag :-) mycket poppis............

Kommentarer
Postat av: emelie

ni vill inte ha den låga expediten med dubbla fack? :) tror den är fyra fack hög, och två fack bred! Isf har jag en ni kan få köpa billigt ;)

2009-10-12 @ 09:53:13
Postat av: jessie

ja på Gekås kan man få panik av allt folk... jobbiga tanter som knör sig fram med sina vagnar!hehe

vad fin cykeln va!!!! =)

2009-10-13 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0