Lördag

En sväng på stan och en promenad till jul-svensson´s. Va mycket prylar de har eller........ Köpte med lite som vi kan ha på jobbet till vårat "julland" i alla fall. Även en ljusslinga som kostade 15 spänn :-) Sen gick vi förbi jessie o c´s hus! De var där o vi kollande på deras fina kök och planlösning! Kommer bli toppensnyggt när det är klart! Det är redan fint tycker jag...........

Här kommer lite nya bilde på vårt hus...... internet funkade helt ok idag å då passar jag på att lägga upp lite bilder :-)


Tre små fönster i köket

Altan på baksidan i vardagsrum

Nu är taket även klart


Ikväll ska jag o sverre till baba o morfar. Äta mat o dricka lite vin kan jag tänka mig :-) Myspys... Blir nog inte så sent för jag ska "jobba" lite på kvällen med mina utvecklingssamtal och "pärmar". Ska bli riktigt skönt att vara "själv" faktiskt....... :-)

Kommentarer
Postat av: jessie

Kul att ni kom förbi en sväng förut!! =)

Kommer bli toppenfint hos er me.. kul med nya bilder! snyggt med det stora runda fönstret! =)

Ha det så mysigt hos J & M!

kraaaaaaam

2009-10-31 @ 17:39:51
Postat av: marie

underbart o se hur ert eget hus blir till :)



jag ska ta med svart såfort jag beställer nya tyger, så jag säger till då så ska jag fixa det till dig! :)

kram

2009-10-31 @ 18:10:28
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: marie

hihi tack, vad gullig du är :)

tack detsamma!

2009-10-31 @ 21:28:27
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0