mitt i veckan, onsdag

Soft igen :-)

Har inte tagit ut mig dessa dagar kan jag säga! Men det är ju skönt för jag vet att det kommer veckor då det INTE är så soft.... Ska förbereda för utvecklingsamtal nu och se över vilka tider som skulle passa bäst att lägga dem på....... Detta sker i november och jag känner mig ganska trygg i vad jag ska säga. Nu när man själv är förälder tycker jag det är ÄNNU viktigare med att man uttrycker sig "korrekt" och berättar hur vi arbetar med just DERAS barn för att han/hon ska utvecklas på bästa sätt. Motivering till allt är lika viktigt. Det var ju det där med SYFTE o MÅL som var så viktigt :-) bla bla bla...  Gissa om jag har höra förväntningar på Sverres lärare o förskola ;-)

Åkte till huset för att kolla om pannorna satt på plats MEN det gjorde de INTE. Såg inte en kotte på bygget....... Visst fikar byggarbetare ofta o mycket ;-)

I em. är peter o hjälper till med inköp av material till en "bro" som ska byggas från gästhus till stuga ute på kålland! Så jag är själv med lillen..... baba o morfar ville träffa oss så VI ska dit o äta mellis vid tre. Det ska bli kul :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0