var är det härliga höstvädret..........

.........Tänkte jag när jag i typ storm o isande regn cyklade hem med serre på cykeln! Ge mig soool! Det var den värsta turen på cykeln den här terminen!! Tur att jag skulle hem...........

När vi kommer hem vid halv ett brukar jag ALLTID lägga sverre för att sova lunch. IDAG kunde han inte somna o låg o klagade lääänge. De sa att han hade ätit bra o då brukar det aldrig vara problem med att somna...hmmm Det slutade med att vi fick äta tidig mellis och OJ vad lillen åt, macka o en hel banan! Han var NOG hungrig! La honom direkt igen o en minut senare........SOVER :-)

Nu ska jag duscha hade jag tänkt o sen hade jag o sofia + Tage tänkt att gå till lekplatsen MEN det blir nog inget med det i detta väder. SÅ jag ska nog följa med girlsen till larsson´s o fredagsfika...Mmmmmmmmm smothie i like :-)




SEN blir det fredagsmys med familjen ikväll med Idol, mat o vino. Lite som det brukar :-) Längtar!



Kommentarer
Postat av: jessie

ja fy 17 vilket väder det varit idag..snacka om höstrusk!!! =(

Hoppas ni hade det trevligt på fredagsfikan..synd att jag missa den idag, var i skövde och kollade på vitvaror! =)

ha en mysig fredagkväll!

krams

2009-10-16 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0