maskeradtänk.......

Försöker hitta några maskeradkläder till en maskerad vi ska på om några veckor....... jätte svårt! Gillar egentligen inte att klä ut mig men det är kul att se andra gå in för det :-) Antingen ska man vara rockig eller punkig.......hmmm vi funderar på att köra på Dregenstilen jag o p! Lite snyggt 2000-tal rockig och Dregens tjej ser ganska vanlig ut hehe. Perfekt för mig som inte vill klä ut mig! Näää så tråkig ska jag inte vara. Ska försöka gå in fört :-) Har en klänning i minneslistan på tradera som jag vill ha så hoppas jag vinner!!



Annars har det faktisk vart lugnt i dag på em. Hämtade lillen strax före två o efter mellis och lek åkte vi o titta om de gjort klart grunden! Peter mäker då att braskaminen ser felplacerad ut!!!! Vi har nämligen "flyttat" den och där den skulle vara fanns inget "uttag" ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh. Åkte snabbt iväg till nissen på kontoret något irriterade. Han blev lite rädd sa han när vi kom o trodde vi skulle ha nått nytt att säga om huset antar jag. Dock hade vi RÄTT den var felplacerad! MEN han hade ordnat detta för 20 minuter sen sa han så de skulle fixa det imorn!!! Herre gud..... Härlig kommunikation de verkar ha på det stället asså.... SEN såg vi på den nya ritningen på köket att de ritat fel på "diskhon"... vi ska ha en kantig med tvålpump å grejer MEN de hade ritat dit en "vanlig" trökig sak...... EN till sak att ta upp på mötet på onsdag!

Nu ska jag föra över en hundring till nån för jag buda just hem ett par kavatkängor :-) Nice!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Har du hamnat i Traderaträsket Lena??? :-)



Hoppas du hittar nått bra att ha på dig! Och nu får dom la ta och sluta strula och göra fel med huset!!! Störande att behöva kolla så dom rätt hela tiden ju!



Kram

2009-09-29 @ 09:28:14
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: jessie

Hoppas du hittar något ballt att ha på dig på festen!! =)



Tur att ni kollar ritningarna och tar er ett span i råda då och då när gubbarna inte verkar ha koll påt! =)

Göttigt me braskamin förresten! =)

2009-09-29 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0