snabbt inlägg

Nu har jag gått o fått feber! Åhhh.... Hoppas verkligen det är borta till imorn, för jag vill verkligen jobba!! Längtar tillbaka efter två dagars VAB förra veckan...

Dagen började i alla fall bra. Storstädningen var klar vid nio och sen gav vi oss upp på vinden för att leta saker vi kunde lägga ut på tradera :-) Hittade en del saker faktiskt.... mest barnkläder och några stövlar + höstkappa! Varför spara på massa skit man inte använder! De auktionerna som precis gick ut tjäna vi lite på i alla fall....... var ju jätte spännande att sitta där o uppdatera hela tin haha. Får se hur det går med frakten.... har ju aldrig postat ett paket förrut ;-)

Annars har vi hunnit med lite av varje idag! Hos mor o far o tvättat bilen.......ätitt lunch där....... sen bar det av till hon jag vik-ar för på jobbet för en fika. Alla på avdelning kom och det var kul att sitta o snacka utanför jobbet! MEN direkt när jag kom hem så fick jag skit ont i magen (såg ut som jag var gravid i vecka 25) och låg mest stilla. Och sen ont i kroppen....... och sen feber! Det blir till att ta en ipren och lägga sig...

Nästa inlägg blir kuligare :-)

Min vecka!
mån: på matte-kurs från 13-15
tis: APT på jobbet 17- 20
ons: träffa skalk o jessie över en fika hos skalken...bidde ingen förra veckan! (ska kolla om han kan bara ;-))
tor: LEDIGT
fre: .......säkert mys ;-)

Kommentarer
Postat av: jessie

nej, har du gått å blivit sjuk nu... typiskt! =( Hoppas det inte håller i sig allt för länge,krya på dig gumman! kraaaaaaaaaaaam

2009-09-21 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0