söndag!

Efter ett mycket lyckat kalas sitter jag nu hur seg som helst o softar i soffan... men oj vad kul det är att bjuda på party med mat o andra gotter! Borde man göra oftare fast man inte fyller år.... :-) Vi blev 12 stycken partypinglor och alla fick plats vid vårat stora fina bord.... gillar verkligen när alla kan sitta tillsammans, blir liksom mycket trevligare! Massor av fina presenter fick jag oxå!!! Bara saker till mig själv :-) kläder o luktagott saker.... inte spadar o krattor den här gången ;-) Tiden gick fort och några tappra pinglor stannade ändå till två :-) asså bidde det inte stadt vilket kändes väääldigt bra! Härligt med helfest!

På väg ut till kålland idag åkte vi förbi vår tomt... hade inte hänt så mycket tycker jag på en vecka. Det verkar som de bara ska bygga på ena sidan området.... den "bästa" sidan.... söderläge osv. Bara vi får te det där mötet med byggmästaren så får vi veta lite med om våra kakelval o annat skojsigt oxå!

Veckans göralista:

  • måndag. Barnkalas hos saga o karin med familj!
  • tisdag. På föreläsnin

    g 17-20

  • onsdag. Träna powerstrike på helensdansskola
  • torsdag. Lugnt.... so far...
  • fredag. Altid fredagsmys med familjen

Sen har jag ju spanat på en p o p vinteroverall ett antal veckor o nu äntligen buda jag o peter hem en ny med lappar kvar i fredags natt hehe 600 pix. Ett kap!!!

Klicka för att visa Megabild! NY pop vinteroverall i stl 86


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ett trevligt partajj vännen!! maten var supergod!! =)

kul att du ska träna powerstrike på onsdag,då ska jag se till att ta mig i kragen så jag kommer dit oxå! ;-)

fin overall ni köpt till den lille plutten! =)

kraam

2009-09-06 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0