tydligen händer det grejer nu säger peter :-)

Det är härligt att börja sen på dagarna..............på jobbet asså! Började 11 idag jag o sverre hann göra massa mysigt ihop på morgonen o fm. Ba-ba o morfar (sverre säger ba-ba till mormor, det betyder mormor på tjeckiska) följde med till lekplatsen och vi åt fm. frukt i solen på en parkbänk. Mysigt :-) Hade lite tid över så jag köpte mig en takeaway latte och promenera bort till förskolan..........

Det med att börja tidigt betyder att man kommer hem ganska sent dock :-( Kvällsmaten stod typ på bordet när jag kom hem halv sex och jag var jätte hungrig! Sen, tro det eller ej, bakade jag rabarberpaj! Det är inte likt mig........... så när sverre hade lagt sig så mumsa vi i oss massor :-)

Jo det var ju det där med grejer ja! Tydligen har det grävt klart för grunden nu och massa "hål" för rör och så på mossen :-) peter hade varit där idag med inte kunnat med o fota för det satt där i sina grävmaskiner :-) får åka dit i helgen o spana helt enkelt! Vill ju ha hela processen på bild för framtiden....

Nu är det ju Idol och det är ju såå bra... det som är kuligast är ju helt klart det som är kassa! ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0