yes fredag igen

Då var vi där igen....veckoslut! har dock vabbat två dagar så det känns lite konstigt. Missade fredagskakan på jobbet.....helens goda muffins :-) synd!

Istället var jag o sverre ute på stan o sprang på fm. på torget som vanligt! Vi brukar släppa honom mitt på torget och så får han kuta hur han vill... ofta till fontänen och bli blöt på jackan :-) men kul är det..... Idag tänkte jag att jag skulle bryta lite mot mitt sockerstopp mot honom och köpte en kula glass till oss båda. Jätte gott tänkte jag för han äter ju bara kall flytande föda sen några dagar tillbaka! Perfekt med glass då! Satte oss i solen och skulle kalasa på klassen.......... han börja skrika som aldrig förr och bidde helt hysterisk! Ville absolut INTE smaka!!! Det hela sluta med att jag fick slänga den goa glassen och ta en skrikig sverre under armen och gå hem. KUL....
JA ja det var ju första gången han smaka på glass och så har han ju sina jäkla blåsor i mun :-)

Några timmar senare...................

Det blev bara ost, salami, vindruvor, kex och vin till kvällsmys......... och nu till efterrätten: Häagen-Dazs. Mumma!

Imorn ska vi till Vedum kök, det ska bli kul!!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Stackarn! Hoppas att han snart kan börja äta ordentligt igen! Brukar också släppa lös min vilding på torget, han blir eld och lågor av att få springa! =) Trevlig Helg!

2009-09-19 @ 08:32:32
URL: http://arvesved.blogg.se/
Postat av: Lotten

Men lilla gubben :-( hur länge håller det i sig med blåsorna? låter inget kul alls..

kram

2009-09-19 @ 10:02:05
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0