I vecka 20

En vecka till har gått! Nu kan man nästan säga att jag är halvvägs (till 40 veckor i alla fall) :-) Hurra!

Vecka 20 som gått:

# Bebisen sparkar hårdare och hårdare... Nu kan vi känna den utifrån magen också. Det är inte så   tydligt man måsta koncentrera sig och känna på "rätt" ställe. Peter tycker att det är svårt :-)

# Sverre blåser fisar (som han säger) mot magen och tror att bebisen blir lite rädd och viskar sedan - Det är bara jag, din storebror :-) Gulle...

# Några föräldrar på jobbet har frågar -När är det dags? så nu börjar nog magen bli svår att gömma...

# Jag mår superbra, känner inte av graviditeten förutom att jag inte kan sova på mage och har dubbelt så stora bröst.

   Sverre....

   Den nya magen... :-)
_______________________________

Sverre pratar:

Sverre fick en kaka av mig idag och sa - Min mage älskar kakor...det gör bebisen med... :-)

- Jag kan kan allt pappa!... (när han klarade bamsepusslet för 10 gången). 

- Ett, tio, arton, tjugo... nu kommer jag! (springer och kastar sig i famnen på oss)






Kommentarer
Postat av: jessie

ja, nu kan man verkligen inte missa att du är gravid! ;-) Längtar tills jag får träffa den lilla! =)

Hoppas att ni har en mysig 4:e advent!

kram

2010-12-19 @ 15:34:27
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0