Flytten!

Då var vi på plats ute på mossen! Konstigt känsla att inte bo så centralt som jag/vi gjort i flera år... VÄLDIGT skönt att slippa stöket på gågatan och snöskottning klockan tre på natten o party på sommaren i alla fall! Det känns som vi är på besök här för det är såå fint o overkligt på något sett :-)

Kunde inte hålla mig hemma idag utan stack iväg till framnäs för lite shopping. Hamnade på Lui och köpta två stora krukor till köket och servetter, ljus och småsten till dekoration!! SÅÅ KUL att köpa nya saker.

Blandade kort från igår o idag...
Ljuskronan ska ju givetvis hänga över bordet och längre ner men vi bara testade hur den såg ut! :-)

Kommentarer
Postat av: jessie

Åh vad mysigt och fint det ser ut! Kul att se lite mer bilder på vardagsrummet, nu förstår man lite mer hur det ser ut! =) Äntligen är våran väntan på att köpa heminredningsprylar över! Själv shoppade jag lite på EM förut idag! =)

kram på dig

2010-03-01 @ 21:03:33
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Vad FINT ni har det.. Har ni köpt den stora ljuskronan från Ernst? Jag vill ha den lilla i vitt (tror jag). De är urfin.



Jag kan förstå att det är skönt att slippa allt ljud, det hörs ju ganska så väl där.

2010-03-01 @ 21:44:09
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0