Kärleksdagen

Det där tyget jag visa i bloggen var slut fick jag mail om :-( så går det när man väntar fööör länge med att beställa... fasen! Det finns inte i produktion längre och finns inte att köpa på nätet från nån annan sida heller... SÅ jag fick tänka om! Peter säger att jag får bestämma allt som har med gardiner att göra, vilket är toppen :-) Istället fick det bli ett likandant marimekko tyg fast utan de rosa färgerna. Detta:
latvassa korkealla miljo 221
Latvassa-korkealla 221
Kanske bara var bra att det andra var slut... då blir man ju ite så bunden till det rosa...

Även lite nätshopping på www.hm.se blev det i fredags! Massa kuddar o två gardinlängder! Nu är vi på G här hemma efter allt sparande o sparande hehe



två stycken till soffan i vardagsrummet...


även här två till soffan....


två av dessa.... tyckte att de var så söta MEN kanske att de passar i sovrummet...

Kommentarer
Postat av: jessie

Det där tyget är minst lika fint som det rosa, kommer bli super! Ska oxå ta och klicka hem de där vita kuddarna, men har som du inte heller bestämt än om de ska vara i soffan eller i sängen...=)

kraaaaaam

2010-02-14 @ 18:24:05
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0